Штрих-код
Штрих-код – це графічний ідентифікатор товару, який складається з послідовних вертикальних чорних та білих смуг. Використання штрих-коду допомагає мінімізувати час та скоротити виробничі витрати в процесі просування товару від виробника до споживача.
На основі номера ISSN генерується штриховий код стандарту EAN-13 для періодичних видань.
Штриховий код використовується для ідентифікації видання в торгових мережах не тільки в країні, де був випущений, а й в усьому світі. Штрих-код потрібно розміщувати на титульній сторінці (обкладинці) або на останній сторінці видання. Інформація про числове значення коду EAN-13 автоматично вноситься у всесвітню мережу GS1, що дозволить ідентифікувати видання за допомогою штрихового коду в будь-якій розвиненій країні світу.
Штрих-код значно спрощує облік періодичного видання в гуртово-роздрібній торгівлі, тому що за допомогою нього можна простежувати та обліковувати рух одиниці видання, а також пришвидшити процес продажу. Якщо видання реалізовується за кордон, то наявність штрих-кодової позначки обов’язкова відповідно до міжнародних правил і норм. Видання без штрих-кодового маркування втрачає близько 30% своєї вартості та користується значно нижчою престижністю від видань-конкурентів зі штрих-кодами. Дуже важливим є психологічний фактор: покупець, маючи широко представлений асортимент продукції, звертає перш за все увагу на видання зі штриховим кодом. У людини підсвідомо виникає впевненість, що це видання якісніше.
В основному застосовують штрих-код EAN-13 в ЗМІ – торгівельні мережі для автоматизації обліку продаж, а також для: складського обліку, бібліотечної справи, обробки документів і при розповсюдженні видання. В більшості випадків штрих-код стандарту EAN-13 використовується для комерційних товарів.
Щодня в світі здійснюють понад 5 мільярдів сканувань штрих-кодів і більше 1 мільйона компаній у світі використовують штрих-коди стандарту EAN-13.
Ми виготовимо штрих-код для Вашого періодичного видання, який чітко відповідатиме світовим стандартам.